Strict Standards: Redefining already defined constructor for class JCP_UseGoogleLibraries in /home/festivalitalian/public_html/2014/wp-content/plugins/use-google-libraries/use-google-libraries.php on line 123

Notice: Temă fără header.php este învechită din versiunea 3.0.0 fără alternative disponibile în loc. Te rog include în temă un șablon header.php. in /home/festivalitalian/public_html/2014/wp-includes/functions.php on line 4010
Gustul Italiei la METRO – Festival Italian

Gustul Italiei la METRO

jpeg_RGB_gusto_014METRO Cash & Carry România sărbătorește Ziua Naţională a Italiei, cu a patra ediție a programului „Il Gusto d’Italia”.

Pentru al patrulea an consecutiv, programul este sprijinit de Ambasada Italiei la Bucureşti si de biroul din Bucureşti al ICE-Agenţia Italiană pentru Comerţ Exterior.

În perioada cuprinsă între 15 mai si 4 iunie 2014, METRO Cash & Carry România continuă să promoveze spiritul culturii si bucătăria italiană; clienţii companiei sunt întâmpinaţi cu oferte la magazinele METRO din întreaga țară (cu excepţia magazinelor METRO Punct).

Oferta promoţională „Il Gusto d’Italia” cuprinde peste 900 de produse cu specific italian şi include produse alimentare de la mai multe categorii: paste, sosuri, ulei de măsline, brânză, preparate din carne (mezeluri), legume, peste, vin, fructe, un larg sortiment de capere, anghinare, cafea italiană şi otet balsamic. Dintre acestea, 70 de produse aparțin unor branduri italiene recunoscute pe plan internaţional.
După succesul ediţiilor anterioare ale „Il Gusto d’Italia”, METRO România aduce în acest an spiritul italian în magazinele sale, prin activități care celebrează cultura şi bucătăria din Italia. În acest sens, la sfârșitul fiecărei săptămâni în perioada cuprinsă între 15 mai si 4 iunie 2014, clienţii  METRO Cash & Carry România pot participa la sesiuni de degustări şi la demonstrații culinare oferite de partenerii săi din segmentul HoReCa. Aceste activităţi  vor prezenta atât reţete ale unor preparate din bucătăria italiană, cât şi o imagine asupra  stilului de viață din Peninsula Italiană.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 28 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 32 miliarde € în anul financiar 2012/2013 (pro forma). METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2012/2013, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 66 miliarde € (pro forma). Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 31 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi Pitești câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

metro