pesce_metro

FOOD

“Savurează gustul italian!”, la METRO Cash & Carry România (12 mai – 08 iunie 2016)

12 May , 2016  

 

 

METRO Cash & Carry România sărbătorește Ziua Naţională a Italiei, prin oferte promoţionale specifice, incluse în catalogul Savurează gustul italian!”.

 

În perioada cuprinsă între 12 mai și 08 iunie 2016METRO Cash & Carry România continuă să promoveze spiritul culturii și bucătăria italiană, clienţii HoReCa ai companiei fiind aşteptaţi cu oferte promoţionale la magazinele METRO din întreaga ţară.

 

Oferta “Savureaza gustul Italian!” cuprinde o serie de articole cu specific italian şi include produse alimentare de la mai multe categorii: peşte, lactate şi brânzeturi, preparate din carne (mezeluri), ulei de masline, orez, paste, capere, precum şi o selecţie variată de vinuri şi băuturi alcoolice. Dintre acestea, anumite produse aparţin unor branduri italiene recunoscute pe plan internaţional.

 

METRO România aduce spiritul italian în magazinele sale şi prin gama de articole marcă proprie produsă în Italia: HoReCa Select, dedicată clienților profesioniști, cu o gamă completă de branzeturi, mezeluri, paste si uleiuri de masline, dar si Cascina Verde Sol, prezentă în categoria mezeluri.

 

METRO Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 30 miliarde € în anul financiar 2014/2015. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială.

 

În anul financiar 2014/2015, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 59 miliarde €. Compania numără aproximativ 220.000 de angajaţi şi operează peste 2.000 de locaţii în 29 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, Media Markt, Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa și hypermarket-urile Real. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

 

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.


Comments are closed.

developed by ADV Communication